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The leaders are busy solving their problems and the students are standing in line for the bus.

नेता अपनी समस्या सुलझाने में लगे हुए हैं और विद्यार्थी बस की लाइन में खड़े हैं। बच्चों की शिक्षा का क्या होगा? बच्चों के भविष्य का क्या होगा? AC बस बंद करने की मांग
https://youtu.be/B5zMrTsI6BQ

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5 जुलाई मालवणी डिपो पर यात्री और स्कूल और कॉलेज जाने वाले विद्यार्थी बस के लिए तकरीबन 2 घंटे खड़े रहे
लेकिन बस नहीं आयी। कारण यह बताया गया कि बसेस ट्रैफिक में फंसी हुई है जिसके कारण बस लेट चल रही है

बच्चों का कहना है कि हमारी पढ़ाई का नुकसान हो रहा है और रेगुलर हम बस से आते जाते हैं उसमें भी ट्राफिक के कारण बहुत टाइम लगता है और बस के इंतजार में भी बहुत टाइम लगता है

खबर फेस टू फेस की यह रिपोर्ट

The leaders are busy solving their problems and the students are standing in line for the bus.  What will happen to children's education?  What will happen to the children's future?  Demand to stop AC bus

On July 5, at Malvani depot, passengers and students going to school and college stood for almost 2 hours for the bus.
But the bus didn't come.  The reason given was that the buses are stuck in traffic due to which the bus is running late.

Children say that there is a loss in our studies and regularly we come by bus, it also takes a lot of time due to traffic and it also takes a lot of time to wait for the bus.

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